Έχετε μια σελίδα, όμως δεν είστε ευχαριστημένοι από την επισκεψιμότητα της, δηλαδή λίγοι άνθρωποι μπαίνουν στο website σας.
Θα έχετε διαβάσει στο διαδίκτυο ότι με τεχνικές S.E.O. και με inbound links – backlinks θα βοηθήσετε την κατάταξη της σελίδας σας.
Μήπως όμως χάνετε την ουσία; Με τεχνικά “κόλπα” θα καταφέρετε να ανεβείτε και να μείνετε ψηλά;
Όχι δεν είναι έτσι και παρακάτω θα σας εξηγήσουμε τι πρέπει να κάνετε για να ανεβάσετε τη σελίδα σας στη Google στις πρώτες θέσεις σε διάφορα ερωτήματα αναζήτησης.
Η ουσία – το πιο σημαντικό – είναι να έχετε έναν “ποιοτικό” ιστότοπο
Οι παράγοντες που συνθέτουν έναν ποιοτικό ιστότοπο:
- Αυθεντικό περιεχόμενο
- Δομημένα ευανάγνωστα κείμενα και τίτλοι
- Σχετικές εικόνες/φωτογραφίες/κείμενα καλής ευκρίνειας
- Χρήσιμο περιεχόμενο (για το κοινό σας)
- Εύκολη και γρήγορη πλοήγηση (σε μεγάλη ή μικρή οθόνη)
- Σαφής προσδιορισμός του αντικειμένου και της κατεύθυνσης του περιεχομένου σας
Τα παραπάνω είναι οι απαραίτητες κινήσεις για να γίνετε “φίλοι” με τη Google και να αρχίσει να σας κοιτάει με καλύτερο μάτι. Για να σας εκτιμήσει όμως πραγματικά και να σας βάλει στις πρώτες θέσεις της χρειάζεται κάτι ακόμα πιο σημαντικό, το οποίο όμως είναι σχετικά αστάθμητο δηλαδή δεν εξαρτάται απόλυτα από εμάς και είναι …….
Η Google θέλει να παρατηρήσει ότι η σελίδα σας αρέσει στους χρήστες
Για να το εξηγήσουμε λίγο αυτό με παραδείγματα:
- Αν ένας χρήστης κάνει ένα ερώτημα στην αναζήτηση και πατήσει σε δικό σας αποτέλεσμα τότε κερδίζετε κάποιους πόντους
- Ο χρήστης αυτός μετά που θα μπει στη σελίδα σας, φύγει αμέσως, τότε χάνετε κάποιους πόντους
- Αντιθέτως αν μείνει στη σελίδα σας και περιηγηθεί για κάποια ώρα τότε κερδίζετε